離同同學係6C班相處o既時間只剩下短短唔夠兩個月o既時間;離當MTCHHB的學生就剩下短短的時間...由一年級無知的小朋友,到了現在快升上中學的學生...我真的嫌這六年真在太短!!!


「你們快畢業了...畢業後,大家都會各x東西...」每次一聽到老師這句話時,我的鼻子總是酸酸的,連埋在眼眶一大堆o既眼淚都「湧眼而出」...


其實我真係唔想咁快就離開學校的...(是真的!!!騙你的是狗狗!)有邊個想咁快就升上中學吖,如果有人講o既話,那人一定是講大話,口不對心!!!


囧...不過人總是要長大的...唔可以再係好似幼稚嗰陣時咁,想飲奶就飲奶,想瀬尿就瀬尿...!!!(不過諗番起幼稚嗰陣時又真係幾正!!)


有人講過,同同學相處o既時間係多過同父母一齊o既時光。我非常同意呢個講法,我甚至覺得我同同學o既感情係深過我同父母!!!同學知道自己做錯野,最多只會鬧幾句,第二日就好似乜野都無發生過;唔會好似父母咁,又打又鬧!!!


能夠入到6C班係我o既幸運,也是我o既倒楣...無論係點,我都非常希望我地可以KEEP IN TOUCH !!! 我一定一定...唔會忘記呢六年架!!! 都係嗰句: 得閒call我出嚟飲茶(你請)


我入到6C班,能夠識到你地,是一種特別的緣份,一定要將「它」保存到永遠...永遠...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 hhs852 的頭像
    hhs852

    Emily

    hhs852 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()