我真係頂唔順我位同學啦!!

等我講下一d令人討厭o既野先...

1. 如果有個人,佢係你個FD,但係佢成日都跟住你做野...for example : 寫blog啦,食野啦,傾計啦,行路啦。。。。。。(等等)你都會覺我好討厭啦!!!!

2. 如果有個人,佢係你個FD,佢成日(唔係成日,係無時無刻)都係到扮可愛,但係佢扮可愛個樣又好樣衰wo,你仲要日日見住佢(個樣)wo!仲有wo,佢面對其他人同佢傾計仲加多幾百分肉緊(act lovely).比你咁,你都會覺我好討厭啦!!!!

3.  如果有個人,佢係你個FD,上PE堂個陣時,你估下我同佢邊個會跑得快? 當然係我啦!(如果唔明點解係我,睇番1.)但係我真係好佩服佢,佢竟然係個blog到寫我跑得慢過佢!!!我真係想同佢講'' !@#$#@!%''

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 hhs852 的頭像
    hhs852

    Emily

    hhs852 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()